4 замка западной Украины за 1 день

4 замки західної України за 1 день

Вчорашній ранок не віщував якихось особливих подій. Прокинувся рано, як звичайно насамперед перевірив пошту на наявність роботи. Виявив невеликі правки, надіслані моїм постійним клієнтом. Завдання було зверстати 2 Landing Page по готовому макету. Кому цікаво, ось вони: Switch to Cloud ERP for Pharmaceutical Manufacturing і SAP Cloud ERP for Pharmaceutical Manufacturing . Не шедевр звичайно, але… Ця стаття не про роботу. Отже, 8:30 ранку, дзвонить друг і робить цікаву пропозицію: “Як на рахунок відвідати 4 замки західної України за 1 день?” Не довго думаючи я відповів словами мого дитячого героя, товариша Фунтика:

Зробив правки по проекту, обов’язкові ранкові процедури (душ, сніданок і т.д.), зібрався та пішов у призначене місце. На початку 12 зустрілися з хлопцями і, як я думав, поїхали на пошуки пригод. Але почалися вони ще в самому Тернополі.)) Хлопці приїхали вже з цвяхом в передньому колесі, довелося подорож починати з шиномонтажки. Невеликі правки над проектом “автомобільне колесо” та о 12:12 ми нарешті виїхали з міста.

Маршрут

У місті я орієнтуюся відмінно, все-таки 2,5 року вже тут, а ось в області м’яко кажучи не дуже. Просто вставлю приблизний маршрут з google maps, якщо не підводить пам’ять їхали саме так. Кінцева мета – Хотинська фортеця, первісна – Скалатський замок. Також була мета заїхати в Кам’янець-Подільську фортецю та Сатановський замок.

Багато розповідати не буду, навряд чи у мене вийде красиво. Говорити за мене будуть фотографії. Якщо коротко – неймовірні пейзажі та архітектура, море позитивних емоцій та… жахливі дороги! Фотографував на телефон (Huawei P8 Lite), в приміщенні панорамні фото чомусь вийшли не дуже, можливо тому, що вперше робив такі знімки.

Скалатський замок.

Вхід – 12 грн. з людини. Повештались по вежах, заглянули в підземні приміщення. Не знаю куди веде одне з підземних приміщень, але видно, що є тунель з заваленим входом. В цілому, цікавий замок, але малуватий. Були там не більше 20-30 хвилин.

Сатановський замок.

Вхід – 0 грн. з людини. До наступного пункту призначення з дивною назвою “Сатанів” їхали більше години, хоча відстань і не велика. Коли зрозуміли, звернулися за допомогою до навігатора. Він вказав дорогу через якесь село. На жаль забув назву, але село здивувало контрастом. З одного боку непогані нові будинки, немаленьке озеро, природа, з іншого – величезна кількість розвалених будівель. Дороги там нормальної звичайно ж немає. Проїхавши село, опинилися на дорозі, оточеній полями та заповідником. Пейзажі – красотіща. Дорога… Ну немає її там зовсім, плелися зі швидкістю 20-40 км/год. Я вже думав, що ця ж… ніколи не закінчиться.

Поки скакали галопом по бездоріжжю не на жарт розгулявся апетит, у всіх трьох. З горем навпіл доїхали ми таки до Сатанова, знайшли якусь кафешку, там була бронь. Пішли в сусіднє кафе, через дорогу – та ж ситуація. Насилу дізнались у місцевих де можна поїсти. Якщо хто буде – шукайте біля ринку, на в’їзді в містечко. Кафешка звичайно, м’яко кажучи, скромна. Назву не говоритиму, щоб нікого не образити і не рекламувати. Поїли сільського борщику та вареничків. Ціни… Давно я не бачив таких цін. Тарілка борщу, ні не так, велика тарілка українського смачного борщу – близько 15 грн. Загалом, дешево і сердито, черево наповнили грунтовно.

Замок знайшли, виявився в 5 хвилинах їзди від ринку. Замку ми там правда не знайшли, швидше – залишки розкоші. На фотографіях все ясно і зрозуміло. На місці останків ведуться розкопки і працюють люди на тракторах та екскаваторах. Може що ще цікавого розкопають. Також слід зазначити, що зі стін фортеці відкривається шикарний вид. Головне бути обережним та не полетіти прямо на цей вид.

Кам’янець-Подільська фортеця.

Вхід – 40 грн. з людини. Оскільки основною метою була Хотинська фортеця заскочили сюди не надовго, тому що було вже близько 17:30, про що незабаром пошкодували. І справа навіть не в фортеці, вона прекрасна, тут не обговорюється. Не менш прекрасний вид зверху – заворожує! Але, коли ми виїхали в сторону Хотина, навігатор повів нас через місто. Я знав, що там красиво, але не думав, що настільки. Архітектура, парк, вулички, ароматний запах шашличка… Все говорило навколо: “Богдан, залишайся!” Загалом, поставив собі за мету найближчим часом з’їздити туди на день-два. Сподіваюся встигну до холодів. Ну, а що ми побачили в замку і навколо дивіться нижче.

Хотинська фортеця.

Вхід – 0 грн. з людини. Насправді я не знаю чи платний там вхід. Ми приїхали пізно, вхід не територію вже був закритий. Я пояснив охоронцеві, що ми їхали цілий день сюди і він люб’язно пропустив нас, за що величезне йому спасибі! Про це місце довго розповідати не буду, тому що я був в захваті. Замок, пейзаж, вся територія вражає! Якщо коротко, обійшли всю територію, також спускалися до річки та обійшли замок навколо. Нехай фотографії говорять за мене…

P.S. Зображення стиснуті для швидкості завантаження сторінки. Якщо є бажання подивитися оригінали, звертайтесь! Потрібен сайт? Ви знаєте до кого звернутися.)) Подорожуйте по нашій прекрасній країні, удачі та позитиву всім хто дочитав. При виборі транспорту, якщо є можливість, зупиніть свій погляд на літаку або поїзді, тому що на машині їздити нормально неможливо…